امروز: پنج شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - 18 October 2018
اخبار امروز : ۰ مورد

قیمت روز خودرو (ريال)

هایما S7 اتوماتیک
۸۵,۰۰۰,۰۰۰
وانت دیزلی فوتون
۷۹,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس سال کلاس 28316
۳۸,۵۰۰,۰۰۰
پژو پارس سال کلاس 28232
۳۶,۳۰۰,۰۰۰
چانگان CS35
۶۶,۰۰۰,۰۰۰
چانگان ایدو
۶۴,۰۰۰,۰۰۰
برلیانس H320 اتوماتیک
۵۵,۵۰۰,۰۰۰
رنو ساندرو
۵۲,۴۰۰,۰۰۰
برلیانس H320 دنده ای
۴۸,۷۰۰,۰۰۰

فیلم

عکس

کد خبر: 15434
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵ ۱۱:۵۰
دسته: نوشیدنی
پرینت
ایمیل

شام نخور، اسموتي بخور!


مجله سیب سبز: كامل كننده يك رژيم درست لاغري معجوني از ويتامين‌ها و مواد معدني است كه بدن به آن احتياج دارد. براي همين پيشنهاد اين شماره سيب سبز نوشيدني‌هايي است كه به راحتي مي‌توانند جاي يك وعده غذايي مهم را در رژيم شما بگيرند. وعده غذايي كه هم سيرتان مي‌كند و هم با كالري كمي كه دارد نقش مهمي در لاغرشدن‌تان بازي مي‌كند.
شام نخور، اسموتي بخور!


متخصصان تغذيه بعد از اينكه بدن در دوره ركود قرار مي‌گيرد و به اصطلاح مي‌ايستد و ديگر وزن كم نمي‌كند، نسخه‌اي پر از ويتامين مي‌پيچند. پس اگر در دوره ايست رژيم هستيد يا به آن نرسيده‌ايد اين اسموتي‌ها را فراموش نكنيد. هریک از اين نوشيدني‌ها كمتر از 200 كالري انرژي به بدن وارد مي‌كند. پس با خيال راحت بزنيد تا روشن شويد.

جو و زنجبيل فرنگي!

اين اسموتي مخلوطي جالب از جو، توت‌فرنگي، شاه‌توت و زنجبيل است. طعمي متفاوت و تابستاني. جوی اين اسموتي جلوي گرسنگي‌تان را مي‌گيرد.

شام نخور، اسموتي بخور!


مواد لازم
  • توت‌فرنگي و شاه‌توت 1 پيمانه
  • جوی پرك 4/1 پيمانه
  • شير كم‌چرب 4/1 پيمانه
  • زنجبيل تازه 2/1 قاشق چای‌خوری
  • 1 قاشق غذا خوري عسل

طرز تهيه:

1-جوی پرك را از يك ساعت قبل در آب ولرم خيس كنيد سپس درون مخلوط‌كن بريزيد تا یکدست شود.

3-زنجبيل را هم بريزيد تا با جو مخلوط شود.

4- حالا توت‌فرنگي و شاه‌توت را اضافه كنيد.

5- شير و عسل را هم اضافه کنید.

هندوانه ماستي

باورتان مي‌شود اين اسموتي فقط 98 كالري دارد اما به دليل هندوانه‌اي كه دارد به اندازه‌ای سيرتان مي‌كند كه سراغ خوراكي‌هاي ديگري نرويد.

شام نخور، اسموتي بخور!


مواد لازم
  • يك پيمانه هندوانه با تخمه 1 پیمانه
  • ماست كم چرب 2/1 پیمانه
  • برگ نعناع تازه 3 عدد

طرز تهيه:

1- هندوانه را درون مخلوط كن بريزيد تا نرم شود.

2- ماست را اضافه كنيد.

3- برگ نعناع را هم روي ماست بريزيد. وقتي اسموتي‌تان نرم و لطيف شد درون ليوان مورد علاقه‌تان سرو كنيد.

نكته: به جاي ماست كم چرب مي‌توانيد از ماست با طعم هلو يا زردآلو استفاده كنيد. البته بايد كم‌چرب باشد.

موز و آناناس

تركيب اين دو ميوه خوشمزه كنار هم آنقدر دلپذير است كه ديگر نمي‌خواهيد مزه دهانتان تغيير كند. موز و آناناس غير از خوشمزگي خاصيت سیر كنندگي هم دارند.

شام نخور، اسموتي بخور!


مواد لازم
  • موز 2/1پیمانه
  • آناناس خرد شده 2/1 پیمانه
  • شير كم چرب 2/1 پیمانه
  • آب آناناس 2 قاشق غذاخوری
  • يخ 2/1 پیمانه

طرز تهيه:

1-اول آناناس را درون مخلوط كن بريزيد چون بافت سختي دارد و بايد بيشتر از موز نرم شود.

2-حالا موز و شير كم چرب و آب آناناس را هم اضافه كنيد.

3- يخ را هم در آخرين مرحله اضافه كنيد.

اسفناج و طالبي

تصور يك نوشيدني پر از سلامتي يعني همين اسموتي اسفناج و طالبي و البته ماست. يك نوشيدني كاملا سبز كه انواع ويتامين‌ها و البته پروتئين را به بدن شما وارد مي كند؛ آن هم با كمترين كالري.

شام نخور، اسموتي بخور!


مواد لازم
  • اسفناج 1 پیمانه
  • طالبي 2/1 پیمانه
  • ماست كم چرب 2 قاشق غذاخوری

طرز تهيه:

1-اسفناج خرد شده را درون مخلوط كن بريزيد.

2- طالبي را هم اضافه كنيد تا با هم مخلوط شوند.

3- ماست را هم در آخر اضافه كنيد.

نكته: به جاي طالبي مي‌توانيد از دو عدد خيار استفاده كنيد. البته با يك قاشق غذاخوري عسل.

ليمو كادونبه!

این اسموتی تركيبي از طعم‌هاي دلچسب است. كمي شيريني با كمي ترشي و گسي و البته طعم بي‌نظير انبه. اين اسموتي بعد از يك روز كاري خسته كننده بدن‌تان را سر حال مي‌آورد و كاملا روشن مي‌شويد.

شام نخور، اسموتي بخور!


مواد لازم
  • انبه 4/1 پیمانه
  • آووكادو 4/1 پیمانه
  • آب ليمو تازه 1 قاشق غذاخوری
  • برگ نعناع 3 عدد
  • عسل 1 قاشق غذاخوری

طرز تهيه:

1- اول آووكادو را درون مخلوط كن بريزيد.

2- انبه، آب ليمو، عسل و نعناع را هم اضافه کرده، بعد از دو دقيقه در ظرف مورد نظرتان سرو كنيد.

نكته: اگر انبه شيرين است ديگر احتياجي به عسل نيست. اسموتي با شيرينی انبه طعم مي‌گيرد.



+ 1
مخالفم - 0

منبع: http://www.bartarinha.ir/fa/news/222904/شام-نخور-اسموتي-بخور
بازدید: 70